.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد بازگشت محمد رویانیان به این باشگاه صددرصد شایعه است.

به گزارشalhg kd,c، محمود خوردبین ابتدا درمورد اردوی پرسپولیس در کیش گفت: اردوی بسیار خوبی است و بازیکنان به طور کامل از این اردو استفاده می‌کنند. تمرینات بدنسازی و تاکتیکی به صورت مرتب انجام می‌شود و بازیکنان کاملاً در اختیار کادر فنی هستند. امیدوارم تا شروع دوباره لیگ، تیم ما به شرایط بهتری برسد.

وی در خصوص بحث حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس و اینکه آیا حضور بانگورا در این تیم منتفی شده است، خاطرشان کرد: حضور این مهاجم در تمرینات پرسپولیس هنوز منتفی نشده و کادر فنی منتظر است تا این بازیکن به تهران بیاید. البته دو گزینه دیگر برای تقویت خط حمله مدنظر قرار گرفته‌اند که اروپایی هستند و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس امسال می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانم جواب این سؤال را بدهم و بگویم که مدعی قهرمانی خواهیم بود یا خیر. من معتقدم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و از طرفی باید به کادر فنی زمان داد، چون زمان زیادی از تغییرات پرسپولیس نگذشته است. در نیم فصل دوم راحت‌تر می‌توانم به این سؤال جواب بدهم.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر بازگشت محمد رویانیان به این باشگاه، تأکید کرد: من هم این شایعات را در روزنامه‌ها خوانده‌ام ولی فکر می‌کنم بازگشت او صددرصد شایعه است.
منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.